تخصص‌ها

بهترین متخصص اورولوژی در تهران


بهترین متخصص اورولوژی در تهران کیست؟
. . .

سلامت سیستم تناسلی و ادراری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا می‌تواند کیفیت زندگی در مردان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. اختلالات سیستم تناسلی و ادراری به ویژه با افزایش سن بیش‌تر مشاهده می‌شود اما بهترین متخصص اورولوژی در تهران می‌تواند به شما کمک کنند، بعبارتی دیگر بهترین متخصصان اورولوژی طیف وسیعی از بیماری‌ها نظیر مشکلات ادراری، سنگ کلیه، اختلالات جنسی و ... را مورد بررسی قرار می‌دهند. اگر برای شما هم سوالاتی نظیر اینکه بهترین متخصص اورولوژی در تهران چه کسی است؟ چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟ چه زمان باید به متخصص اورولوژی مراجعه کنم؟ برای انتخاب بهترین متخصص اورولوژی در تهران چه ویژگی‌هایی را باید در نظر بگیرم؟ و ... پیش آمده است، این مقاله به شما کمک می‌کند تا ضمن یافتن پاسخ سوالاتتان با بهترین متخصص اورولوژی در تهران نیز آشنا شوید.

متخصص اورولوژی کیست؟

اورولوژی شاخه‌ای از علم پزشکی است که به بررسی کلیه بخش‌های سیستم ادراری نظیر کلیه، مثانه، میزنای، مجاری ادراری و ... می‌پردازد. همچنین بهترین متخصصان اورولوژی بیماری‌های دستگاه تناسلی مردان و زنان را نیز تشخیص داده و درمان می‌کنند؛ زیرا که دستگاه ادراری و تناسلی ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. 

بهترین متخصصان اورولوژی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کنند؟

بهترین متخصص اورولوژی در تهران پس از انجام معاینات فیزیکی و بررسی‌های آزمایشگاهی به تشخیص و درمان بیماری‌های زیر می‌پردازند: 
•    شب ادراری یا بی‌اختیاری ادرار
•    سنگ کلیه و نارسایی‌های کلیوی
•    افتادگی مثانه در زنان
•    عفونت‌های مجاری ادراری (UTI)
•    واریکوسل یا بزرگ شدن رگ‌های بیضه در مردان
•    التهاب غده پروستات
•    اختلالات نعوظ یا زود انزالی در مردان
•    ناباروری در مردان
•    سرطان مثانه، کلیه‌ها، پروستات و غدد فوق کلیوی

چه زمان باید به متخصص اورولوژی مراجعه کرد؟

ممکن است نتوانید درباره اختلالات جنسی به راحتی صحبت کنید اما بهترین متخصصان اورولوژی به شما می‌توانند درباره این مشکلات کمک کنند. بنابراین برای حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها مراجعه به بهترین متخصصان اورولوژی را نیز فراموش نکنید. درصورتی که علائمی نظیر احساس درد یا سوزش در ادرار، بی اختیاری ادرار، خون در ادرار، عفونت مجاری ادراری، اختلال نعوظ، احساس درد یا وجود توده در بیضه‌ها، غیر طبیعی بودن تست پروستات، درد کلیه، ناباروری در مردان و درد لگن را تجربه می‌کنید باید به متخصص اورولوژی مراجعه کنید. فراموش نکنید که بهترین متخصص اورولوژی با تشخیص صحیح و به موقع، بهترین گزینه‌های درمانی را به شما ارائه می‌دهند. 

بهترین متخصص اورولوژی چه ویژگی‌هایی دارد؟

داشتن اطلاعات کافی در مورد نحوه انتخاب بهترین متخصص اورولوژی به تشخیص و درمان بیماری شما کمک شایانی می‌کند. بهترین متخصص اورولوژی با بررسی دلایل بروز بیماری، بهترین برنامه درمانی را برای شما در پیش می‌گیرند. برای ارزیابی و تشخیص بهترین متخصص اورولوژی فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:
•    سوابق تحصیلی و شغلی پزشک
•    تجربه و مهارت پزشک
•    توانایی تشخیص دقیق و صحیح
•    به روز بودن اطلاعات و آشنایی با جدیدترین روش‌ها و تکنولوژی‌های درمانی حوزه اورولوژی
•    توانایی برقراری ارتباط موثر با بیمار و جلب اعتماد بیمار
•    متعهد بودن 
•    صبر و بردباری به جهت پاسخ دادن به سوالات بیمار

اگر شما هم در جستجوی بهترین متخصص اورولوژی در تهران هستید، مجموعه زی دکتر شما را در یافت بهترین متخصصان اورولوژی همراهی می‌کند. کارشناسان مجموعه زی دکتر با بررسی‌های فراوان لیستی از بهترین متخصصان اورولوژی تهران را جمع آوری کرده‌اند، که در ادامه به معرفی آنان می‌پردازیم:
1.    دکتر روزبه روحی نژاد دارای مدرک تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) از دانشگاه علوم پزشکی ایران و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی کلیه و لاپاراسکوپی و سنگ مجاری ادراری (اندویورولوژی) از مرکز فوق تخصصی هاشمی نژاد هستند. دکتر روحی نژاد با بیش از 15 سال سابقه طبابت به تشخیص و درمان انواع سرطان‌های دستگاه ادراری، تشخيص و درمان‌های ليزری سنگ‌های كليه و مثانه و مجاری ادراری، تشخيص انواع بی اختياری ادراری و درمان با دستگاها پيشرفته PFMT و RTMS، انجام سيستوسكوپی فلكسيبل و رژيد جهت تشخيص و درمان بيماري‌های ادراری و ... می‌پردازد.

2.    دکتر عیسی کریمی چیاماهی متخصص اورولوژی و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند. دکتر کریمی سابقه طبابت در بیمارستان‌های پیامبران، هاشمی نژاد و بقیه الله را دارند و به درمان انواع بیماری‌های مرتبط با کلیه و مجاری ادراری می‌پردازند.

3.    دکتر محسن آیتی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری است. دکتر آیتی موفق به کسب فلوشیپ سرطان‌شناسی دستگاه ادراری و تناسلی (اوروانکولوژی) شده‌اند. دکتر آیتی عضو انجمن ارولوژی ایران، آمریکا و اروپا نیز هستند.
آدرس دکتر محسن آیتی: تهران، خیابان بهشتی، خیابان سهروردی شمالی، کوچه نقدی، پلاک 56
تلفن دکتر محسن آیتی: 02188736340

4.    دکتر محمد جواد سلیمانی جراح و متخصص کلیه، مجاری ادراری و تناسلی (اورولوژی) است. همچنین دکتر سلیمانی دارای فلوشیپ فوق تخصصی پیوند کلیه نیز هستند. ایشان استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز هستند. دکتر سلیمانی به صورت تخصصی به تشخیص و درمان انواع بیماری‌های کلیه، مجاری ادراری و تناسلی می‌پردازند.
آدرس محمد جواد سلیمانی: تهران، میدان ونک، خیابان شهید صانعی، پلاک 29، واحد 9
تلفن محمد جواد سلیمانی: 02188663712 / 02188678800

5.    دکتر محمدحسین نوربالا متخصص کلیه، مجاری ادراری و تناسلی و فلوشیپ پیوند کلیه است. دکتر نوربالا با بیش از 39 سال سابقه طبابت به درمان سنگ کلیه، ناباروری، ناتوانی جنسی، بیماری‌های پروستات و اعمال جراحی کانسر اورولوژی می‌پردازد. پ
آدرس دکتر محمدحسین نوربالا: تهران، یوسف آباد، خیابان فتحی شقاقی، بین خیابان بیستون و چهلستون، پلاک 76، طبقه 2
تلفن دکتر محمدحسین نوربالا: 02188729233

. . .
آیا این مطلب را پسندیدید؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا موارد زیر را پر کنید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد
نظر شما با موفقیت ثبت شد